2007. október 29., hétfő

Végérvényesen itt az ősz...

Sajnos nem én készítettem,de valami fantasztikus...Irigylem azokat az emberkéket akiknek ilyen ügyes kezük van és persze fantáziájuk!
Dolgozgatok,készülök a karácsonyra,de vannak olyan napok amikor semmi sem sikerül.Ma például ha elővettem a hímzést tuti valamelyik gyerkőcnek rögtön kellett valami(enni,inni ,orrot törölni...)Mire kiszámoltam hol tartok ,milyen színnel...már állhattam is fel.Mit ne mondjak ,nagyon élveztem!Se ovi,se suli,azt hiszem a héten kár elővenni bármit is.

1 megjegyzés:

  1. Szia, én is ide találtam.
    Nagyon jól néz ki ez az ősztündér, mert gondolom, az akar lenni.
    Vannak lenn a pincében rogybabáim,
    lehet, hogy az egyiket átalakítom valami ilyesminek, mert nagyon megtetszett. Az eredmény majd a blogomban lesz látható.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...