2007. december 11., kedd

Már csak 13-at kell aludni...

Elkészültem a többi ajándékkal is amit anyukám névnapjára(Judit) szántam.Éppen időben!
Már régebb óta szeretett volna egy teás dobozt,így adott volt,hogy készítünk neki egyet.Mivel a levendulát nagyon szereti,azzal díszítettük a fadobozt:







A másik meglepi egy kenyérkosárba való kendőcske akar lenni.Férjem meglátta a kész "művet" és azt mondta,hogy inkább tartsuk meg!Ennél nagyobb dícséret azt hiszem nem kell nekem!Hát ha még tudná,hogy milyet terveztem magunknak...



A harmadikat már mutattam,de olyan jó ránézni...




Idén is készítettünk a lányokkal mézeskalácsot.Ez volt az első év ,hogy a díszítésben nem segítettem nekik.Petra megpróbálta ugyan a zacskós díszítést(írókázást),de hamar belefáradt,így leegyszerűsítették:ecsettel bekenték a mézeskalács tetejét cukormázzal,majd az odakészített színes és kakaós tortadarával,mákkal,dióval,kókuszreszelékkel díszítettek.Szerintem nagyon klasszak lettek,sőt finomak is!


Nem tudom miért nem sikerülnek a képek mostanában?!Ha közelebbi képeket akarok csinálni olyan homályos lesz.Bocsi a minőségért,igyekszem rájönni a nyitjára...



1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...