2008. június 6., péntek

Gyűrűtartó párna 2.

Itt tartok most a párnával:



Az oldalán már nem sok munka van,a neheze,amitől féltem már kész(vágás,szálkihúzás...).A közepére egy sordísz megy és a két név(meg persze a két szalag).

Elhoztam a keretezőtől a képet és mérges vagyok,mert kasírozás előtt nem nézte meg jól és ott maradt egy anyagszál!Készre megcsinálta és azt mondta akkor vette csak észre:-))
Mondtam neki,hogy nekem így nem tetszik,nem lehetne valahogy javítani...? Nem!
Adott árengedményt és részéről ennyi:)))
Ti mit csináltatok volna a helyembe?Elhozzátok vagy nem?


2 megjegyzés:

  1. Ez a gyűrűpárna valami csodás lesz!!!

    VálaszTörlés
  2. Ha otthagyod a képet, valószínűleg akkor sem tudja már szépre megcsinálni - úgyhogy szerintem jól tetted, hogy elhoztad...
    Az viszont tény, hogy marad a bosszúság.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...