2008. június 5., csütörtök

Polly Wolly Doodle

Már régóta szemeztem ezzel a képpel,de most elkészítettem,hogy legyen egy kis gyors sikerélményem.
Desing:La D Da by Lori Markovic ,
Bellana (color99) anyagra készült,20 count-os.
Dmc fonalakkal
A mérete 12x11 cm lett minden lukba öltve,2 szállal.



A minap vettem észre,hogy Nina is ezen a képen munkálkodik,de ő eredeti,kézzel festett fonalakkal készíti.Hát jelentős különbség van a két kép között!Az én színeim meg sem közelítik az övét,de ennek ellenére még mindig nagyon tetszik(bár lehet,hogy egyszer elkésztem az erdeti fonalakkal is).

4 megjegyzés:

  1. Szerintem így is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, nem sűrűn olvastalak eddig, és csak most látom...
    Nem rossz, de nekem a kék nem illik bele... Túl harsány.
    Amúgy nagyon bájos, én i nagyon szeretem.
    Melyikünk is kezdte el hamarabb? :)
    Én 2 nap alatt készen is voltam vele, neked mennyi idődbe telt?

    VálaszTörlés
  3. Nina,ha összeszámolnám a ráfordtott időt 2-3 nap alatt meglett volna,de...
    Kb. 1 hónapja kezdtem bele,de aztán beelőzött egy RR,a gyűrűpárna.Közben színes fonalakra vágytam a sok fehér után(párna)és így tettem pontot a La D Da végére.
    A kék nekem is túlzás egy kicsit,de nem mertem eltérni az eredeti számoktól.A tiedet látva viszont sajnálom...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a képecske - akár harsány benne a kék, akár nem... :-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...