2008. július 23., szerda

Az esküvő...


Ma ,sok idő elteltével(két hét!!) újra hímezhettem és kedvemre olvasgathattam kedvenc blogjaimat!Nem is gondoltam volna,hogy ilyen rossz lesz nélküle!Nem mintha unatkoztam volna a két hét alatt...


Már korábban említettem ,hogy öcsémék esküvőjére készülünk...hát a múlt szombaton volt a nagy nap!260 személyes, igazi "falusi" lakodalom volt,zenekarral,vőféllyel...ahogy kell.
Két nagyobbik lányom koszorúslány volt, meghatódottan,könnyekkel küszködve telt a nap.Tudom elfogult vagyok,de számomra gyönyörűek voltak,büszke vagyok rájuk!
A sátor díszítve:


A vendég könyv:



Az ifjú pár és a lányok:







5 megjegyzés:

  1. Nagyon csinik voltatok/vagytok! :))
    Ez a gyűrűpárna még mindig annyira de annyira tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!
    A gyűrűpárna nagy sikert aratott a templomban és a házasságkötő teremben is:)))("hízott a májam"rendesen)

    VálaszTörlés
  3. büszke is lehetsz...mindannyiótokra:)...

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az ifjú párnak, így utólag is. A leánykáidra pedig joggal lehetsz büszke, mert tényleg nagyon szépek...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...