2008. augusztus 8., péntek

Meglepetés Ilditől...

Nemrég járt nálam a postás és egy meglepi csomagot nyomott a kezembe(ő még nem tudta,én meg csak sejtettem).
Mikor kibontottuk(mert segítségem bőven akadt), szemünk - szánk tátva maradt...gyönyörű táskát és "kis szütyőt" rejtett a csomag.Ildi nem is sejthette mennyire szerettem volna már én is tulajdonosa lenni ilyen csodáknak!Csak még gyűjtöttem hozzá a bátorságot,hogy belekezdjek...Így ,hogy megtapogathatom,megnézhetem közelről egy kis útmutatót is kaptam,hátha előbb rászánom magam...
Nagylányom rögtön birtokba is akarta venni,de "gonosz" leszek,s nem adom!
Summa-summárom nagyon tetszenek a meglepik,köszönöm szépen Ildi!

2 megjegyzés:

  1. Szuper kis ajándékot kaptál!

    Én viszont arra is kíváncsi lennék, hogy hogyan készítesz ilyen klassz kis montázst a fotókból. Megosztod velem?

    VálaszTörlés
  2. Örülök ha megtetszett és használd egészséggel!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...