2008. szeptember 3., szerda

BC Sal - szeptember


Elkészült a Bent Creek naptár szeptemberi mintája (egy kicsit sötétre sikeredett a kép,bocsi):




Sikerült befejezni Eminek a ponchót.Na ne gondolja senki,hogy valami hiper -szuper bonyolult minta,fogyasztás,szaporítás is van benne...semmi extra!Nekem csak ez való(még).Anyukám segített instrukciókkal,ha elakadtam(pl.hogyan kell leszedni a szemeket befejezéskor, hogyan kell összedolgozni az illesztéseknél...)Hiába vettem meg a "Kötés Bibliája"könyvet,semmi útmutató nincs benne kezdők számára!Így nagy -nagy köszönet anyukámnak,hogy bevezetett a kötés alapvető rejtelmeibe,immáron sokadszor(csak sok-sok év kihagyása után ,kezdhettem mindig elölről az alapoknál)


Kicsit fura látvány a "bugyis poncho",de szerencsére még tart a jó idő!Így gőz erővel készíthetem Eszternek is. Lehet,hogy még kap rojtokat is és egy kis garbó nyakat...majd elválik:)





Majdnem elfelejtettem írni: Nagyon köszönöm Mannamarinak a segítségét,mert nélküle nem lett volna elég a fonal mindhárom leányzónak.
A múltkori bejegyzés után (hogy honnan lehetne neten keresztül hasonló fonalat szereznem),kaptam tőle egy linket,ahol megtaláltam ugyanazt a márkát és színt amit kerestem.
Megrendeltem és rövid időn belül meg is érkezett!Nagyon örültem neki!Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Hát ezt a kis poncsóst meg kell zabálni, olyan édes:o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon- nagyon jó lett. Ha hised, ha nem, ezt látva én is kedvet kaptam a kötéshez. :-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...