2008. december 10., szerda

Adventi hangulatban...


Idén is szerveztek a nagylány osztályában egy bécsi kirándulást...mivel tavaly már elkísértem őt,most beszerveztem mellé a mamát...így volt a terv sokáig...múlt héten mama lebetegedett,így nem volt kérdéses,hogy ki lesz a kísérő:))o:)
Nem bántam egy percig sem ,hogy szombaton "hajnali"ötkor útrakeltünk.(férjemet annál inkább sajnáltam,két sírva ébredő(anya hol van?) gyerkőccel:))
Az uticél Schönbrunn volt és környéke,na és persze az ottani adventi vásár.Íme pár kép(főleg a kézműves dolgokról):





4 megjegyzés:

  1. Köszi a képes beszámolót, remek ötleteket találtam a képeken.

    VálaszTörlés
  2. Jajjj, de jó volt Nektek!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Ó,ezek a kerámia házacskák lettek most a kedvenceim!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi a fotókat, árad belőlük a remek hangulat :))

    Dobtam Neked egy hógolyót, részletek itt: http://xszemkozt.blogspot.com/2008/12/hgoly-snowball.html

    Szép estét!!
    Nina

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...