2009. november 17., kedd

Lovas verseny + nyakmelegítő...

Hétvégén volt nagylány első "igazi" lovas versenye!
Nagy izgalom előzte meg,persze,mint büszke szülők kivonultunk drukkolni családostul a lovardába:)Megjegyzem nagylány ennek annyira nem örült;)

Mivel nem akart a nyakába se kendőt,se hosszú sálat a versenyen....ezért készítettem neki egy kis nyakmelegítőt.Kötéstudományom ebben ki is merült:))

Évi és Anyahajó oldalán már többször is megcsodáltam ezeket a puhaságokat,de nem gondoltam,hogy én is tudok ilyet csinálni!

A kényszer nagy úr,így belevágtam és láss "csodát" sikerült:)

Mindenkinek csak ajánlani tudom,ha rendelkezik a két sima,két fordított kötés tudományával bátran vágjon bele!! Gyors és biztos sikerélmény...s az sem mellékes,hogy beseperhettem nagylány őszinte mosolyát(tetszésének kinyilvánításaként:)

A szín sem volt kérdéses,mivel most éppen zöld korszakában úszik...
Meglepően szépséges színátmenetek lettek,megkívántam én is:))


Fonal: RedHeart-Dallas Stripes
Minta: passzé(két sima,két fordított)
Kötötű méret: 5-ös

5 megjegyzés:

  1. gratulálok nagylányodnak a versenyhez! nem izgult nagyon?
    a nyakmelegítő színe mesés, elhiszem hogy megkívántad;o)

    VálaszTörlés
  2. Az én kötéstudományom kimerül a kötőtű felismerésében, de talán még ebben is tudnál újat mutatni. Szép lett a melegítő! :))

    VálaszTörlés
  3. Timici,igen nagyon izgult(unk)!!Éjszaka nem sokat aludt,reggel meg hajnalok hajnalán kukorékolt már;))De így volt jó:)
    Köszi!
    Gabi:el sem hiszem,hogy van olyan amihez nem értesz:)))Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz lett! A színe nekem is bejön mostanában!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper! Csak így tovább!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...