2011. szeptember 24., szombat

Életjel...


... mert el vagyok tűnve,lassan megy az alkotás,hímzőtűt már hetek óta nem láttam :(
Készül egy kendő Rita segítségével(többet bontottam már,mint kötöttem),az eredeti verziót lebontottam és Barka -Cinegéből kezdtem újra,mert kevés lett volna a festett fonal...




Eminek készült egy  új vastagabb "varázs mamusz",hogy többet ne legyen beteg (mert szeret mezítláb mászkálni,aminek meg is lett az eredménye :(


Láttatok már szörfösöket víz nélkül szörfözni ? :-D Így lehet! :-DDD





4 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy posztó jobbik végéből vannak szabva! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a kendo szine! :)
    Es remelem, hogy a varazs mamusz jol fog mukodni :) A szorfosok pedig szuper aranyosak :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök az életjelnek:D
    A mausz csodahelyes, már nekem is rá kéne szánnom magam, Juli kinőtte, amit még Rita készített neki:( Remélem jól vagytok, és az iskolás nagylány is "helyére" került! puszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...