2011. október 29., szombat

Az új családtag ...


... Julcsi :-D
Mielőtt még bárki félreértené,kezdem az elején...
Augusztusba egy szuper találkozón vehettem részt Kecskeméten,ahol sok kedves emberrel ismerkedhettem meg (Kata,Marcsi,Kinga,Vera,Anett,Micuska-Marcsi,Marcsimami...) , egy új technikával is ,nevezetesen a fonással.Anett jóvoltából szert tettem egy kézi orsóra,s egy kis gyapjúra ...innentől kezdve már nem volt megállás,elindultam a lejtőn...megfertőztek a lányok,de nem bánom...


Első(többszöri) nekifutásra nem is volt olyan egyszerű,de lelkesedésem nem lankadt. Egy fura,jóleső érzés kerített hatalmába akárhányszor a kezembe vettem a kézi orsót,arra ösztönözve,hogy még,még ne hagyjam abba...fantasztikus érzés,amikor a tisztított,kártolt gyapjú átalakul a kezeim között fonallá...persze messze vagyok még a tökéletestől...
A történetnek itt nincs vége,ugyanis nem értem be ennyivel :(


Az októberi kecskeméti találkozón megérkezett Adrienn jóvoltából "Julcsi" a rokka.Összeszereltük,beüzemeltük ... azóta minden nap megsimogatom egy kicsit és megdolgoztatom...ésésés végtelenül boldog vagyok.

A képekért köszönet Kicsikatónak!


Hát ő az én drágaságom ...






6 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy!
    Kicsit irigyellek ám, hogy ebbe is belevágtál, s hogy ilyen lelkes vagy!
    Nagyon szép az előző munkád is!

    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Olyan széép, és olyan jó látni megint, szépek voltatok a talin :)))
    Kicsit irigykedve nézem, de nem baj, majd lesz egyszer nekem is, addig meg Te fonj szépségeket rajta, legyen benne sok örömöd. Kinga :)

    VálaszTörlés
  3. Hűűű, de sok szép fonal van azon az orsón!!! Jajjjjjjjjjjjjj, de várom már az enyémet:))

    VálaszTörlés
  4. Cela n'a pas l'air facile mais qu'est-ce que c'est beau ! Bisous et bon dimanche

    VálaszTörlés
  5. Kívánom, hogy készíts rajta nagyon sok csodát,amit persze mutass is meg nekünk!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen lányok! A szerelem töretlen,kezdünk jól összedolgozni!:DD

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...