2011. november 5., szombat

Festettem...



... egy  kis szalaggyapjút,előfonalat,egyágú és kétágú gyapjú fonalat .
Rikkeréktől sikerült natur gyapjút vásárolni...íme az első festésem eredményei:)


(Bolero italporból)

 (Vízöntő festék: Nyers,Tengerészkék,Égszínkék árnyalatai)

 (Colombus festék:Ciklámen és Püspöklila árnyalatai)

(Colombus festék: Középszürke és Bordó árnyalatai)


 (Colombus festék: Püspöklila árnyalata és timsó)

(Colombus festék: Terrakotta árnyalata)

Már alig várom,hogy elkezdhessem megfonni őket! :-D



10 megjegyzés:

  1. El vagyok ámulva! Annyira meseszépek!

    VálaszTörlés
  2. Rögtön elájulok, hogy mikbe vágtad a fejszéd. De büszke vagyok rád, hogy milyen nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Csak ámulok és bámulok! Minden elismerésem az ilyen sokoldalúan kreatív embereké, mint Te.
    És igen, a színek mesések!

    VálaszTörlés
  4. De quoi faire des merveilles, tout cela ! Bisous et bon lundi

    VálaszTörlés
  5. Szép árnyalatok,gratulálok Melinda!

    VálaszTörlés
  6. Akkor most a hímzőtűk jó hosszú szabin lesznek!? Tudom mit érzel....

    VálaszTörlés
  7. Majd belejössz!Elsőre ez nem is rossz,a színek is gyönyörűek.Melinda,ne aggódj,ne add fel!Várom az alkotásaidat ezekből a szép fonalakból!

    VálaszTörlés
  8. Ja,a fonásra írtam hogy majd belejössz,csak figylemetlen voltam,elnézést.:-S

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...