2012. január 23., hétfő

Hit,Remény, Szeretet...az Új esztendőre!







8 megjegyzés:

  1. milyen szép, üde színek, kedves kis minta. hasonló jókat kívánok én is neked!

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű, most én irigykedek :)

    VálaszTörlés
  3. Mi ez a minta?Ez valami új, vagy teljesen szita az agyam?
    Annyira szépséges!
    S mi készül belőle?
    Olyan jó ránézni!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lesz! Én is kíváncsi vagyok rá, hogy ez most új minta?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem ezt a JJ mintát! Ha jól emlékszem újságban jelent meg, nem önálló kitként! Már régóta ott csücsül a fonalakkal együtt nálam is, várva hogy belebökjek....

    VálaszTörlés
  6. Helyes kis minta! A táblán nem lesz felirat? Milyen anyagra hímzed! Jól néz ki! Rusztikus! :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm szépen lányok!:)
    Marcsi,nem új minta,1000éves:DD
    Képet szeretnék belőle vagy dobozt.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, nagyon tetszenek a színek és az anyag is, amire hímezted . Bármi lesz is végül, gyönyörű lesz az biztos.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...