2015. február 6., péntek

Hármas befutó...



Egy-egy minta esetében sokszor dilemmázom,hogy milyen színű keretet válasszak...
ahányan vagyunk ,annyiféle ízlést képviselünk,s persze a környezet is meghatározó,ahová a képek kerülnek.Gyönyörű kereteket lehet kapni a boltokban,de szemrebbenés nélküli árakkal találkozhatunk.Régebben elvittem a munkáimat keretezőhöz,órákat töltöttem a műhelyekben,hogy megtaláljam a megfelelőt,s még így is előfordult,hogy "mellényúltam",nem szólva  a munkadíjról,anyagárakról. Mostanában viszont a kész kereteket részesítem előnyben,s magam kasírozom fel a hímzéseket...
Ezt a sorozatot  fehér keretben álmodtam meg ,de izgatott milyen lehet  barnában ...így kipróbáltam ...be kell vallanom,így is tetszik.Ti hogy vagytok ezzel a kérdéssel? :)


 Minta: Renato Parolin:Espressioni 1.
Anyag: Zweigart hímzővászon,40 ct
Fonalak: Dmc





Szép hétvégét kívánok Mindenkinek! :)


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szepek!! Keszen veszed ezeket a szep, feher kereteket?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek!
    Barnában talán kicsit otthonosabb, "falusiasabb" a hangulata. :-)

    VálaszTörlés
  3. Absolutely beautifull stitching !! You so talented needleworker! Your blog is lovly-Greetings from Finland ,Maija

    VálaszTörlés
  4. ho là là que c'est beau, j'adore les couleurs
    belle soirée
    Véro (Rose)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...